تبلیغات
دختر ایرونی گالری عکس از دختران زیبا،عکسینه، موبایل،مد،کامپیوتر،مذهبی،تم،مدل لباس،لباس مجلسی،پس زمینه،عکس،عکس زن،اس ام اس،لباس عروس،حلقه،کلیپ،آهنگ،دانلود،بوس،عشق،زن،ازدواج،طالع بینی،ورد،دعا،سحر،جادو،

دختر ایرونی گالری عکس از دختران زیبا،عکسینه، موبایل،مد،کامپیوتر،مذهبی،تم،مدل لباس،لباس مجلسی،پس زمینه،عکس،عکس زن،اس ام اس،لباس عروس،حلقه،کلیپ،آهنگ،دانلود،بوس،عشق،زن،ازدواج،طالع بینی،ورد،دعا،سحر،جادو،
همیشه با شما هستیم! 

شنبه :

بعد از بیدار شدن 5487ناشتا: دو لیوان آب هر چی گرمتر باشه بهتره ، به همراه دو قاشق آبلیمو میل
می کنید ." هر لیوان یه قاشق "

صبحانه : یک کف دست نان " اگر لواش یا تافتون بود ، دو کف دست " به همراه یک قاشق مربا یا عسل به همراه یک قوطی کبریک به همان اندازه و پهنا 5487پنیر و یک استکان چای شیرینی که با یک قاشق شکر شیرین شده باشد .

یک ساعت بعد از صبحانه : یک لیوان شیر .

ساعت ده صبح :یک عدد میوه به همراه یک لیوان چای که با دو حبه قند یا یک عدد بیسکوییت یا یک عدد خرما میل میشود .

قبل از ناهار:دو لیوان آب به همراه یک عدد میوه .

ناهار : سالاد به هر میزان که میل دارید " هر چه بیشتر بهتر " به همراه یک کف دست نان " اگر لواش یا تافتون بود ، دو کف دست " به همراه دو عدد دلمه یا کوفته . نکته ها مطالعه شود .

دو ساعت بعد از ناهار: دو لیوان آب .

عصرانه : یک عدد میوه به همراه یک لیوان چای که با دو حبه قند یا یک عدد بیسکوییت یا یک عدد خرما میل میشود .

شام :یک کف دست نان " اگر لواش یا تافتون بود ، دو کف دست " به همراه دو قاشق سالاد الویه .
نکته ها مطالعه شود .

یک شنبه :

بعد از بیدار شدن 5487ناشتا: دو لیوان آب هر چی گرمتر باشه بهتره ، به همراه دو قاشق آبلیمو میل
می کنید ." هر لیوان یه قاشق "

بقیه در ادامه مطلب

صبحانه : یک کف دست نان " اگر لواش یا تافتون بود ، دو کف دست " به همراه یک قاشق مربا یا عسل به همراه یک قوطی کبریک به همان اندازه و پهنا 5487پنیر و یک استکان چای شیرینی که با یک قاشق شکر شیرین شده باشد .

یک ساعت بعد از صبحانه : یک لیوان شیر .

ساعت ده صبح :یک عدد میوه به همراه یک لیوان چای که با دو حبه قند یا یک عدد بیسکوییت یا یک عدد خرما میل میشود .

قبل از ناهار:دو لیوان آب به همراه یک عدد میوه .

ناهار :سالاد به هر میزان که میل دارید " هر چه بیشتر بهتر " به همراه یک کفگیرو نیم معادل هشت قاشق برنج به همراه یک قطعه متوسط مرغ یا گوشت . نکته ها مطالعه شود .

دو ساعت بعد از ناهار: دو لیوان آب .

عصرانه : یک عدد میوه به همراه یک لیوان چای که با دو حبه قند یا یک عدد بیسکوییت یا یک عدد خرما میل میشود .

شام :یک کف دست نان " اگر لواش یا تافتون بود ، دو کف دست " به همراه یک قوطی کبریت به همان اندازه و پهنا پنیر و سه عدد مغز گردو . نکته ها مطالعه شود .

دوشنبه :

بعد از بیدار شدن 5487ناشتا : دو لیوان آب هر چی گرمتر باشه بهتره ، به همراه دو قاشق آبلیمو میل
می کنید ." هر لیوان یه قاشق "

صبحانه : یک کف دست نان " اگر لواش یا تافتون بود ، دو کف دست " به همراه یک قاشق مربا یا عسل به همراه یک قوطی کبریک به همان اندازه و پهنا 5487پنیر و یک استکان چای شیرینی که با یک قاشق شکر شیرین شده باشد .

یک ساعت بعد از صبحانه : یک لیوان شیر .

ساعت ده صبح : یک عدد میوه به همراه یک لیوان چای که با دو حبه قند یا یک عدد بیسکوییت یا یک عدد خرما میل میشود .

قبل از ناهار:دو لیوان آب به همراه یک عدد میوه .

ناهار : سالاد به هر میزان که میل دارید " هر چه بیشتر بهتر " به همراه یک کف دست نان " اگر لواش یا تافتون بود ، دو کف دست " به همراه دو عدد کتلت یا معادل آن کوکو . نکته ها مطالعه شود .

دو ساعت بعد از ناهار: دو لیوان آب .

عصرانه : یک عدد میوه به همراه یک لیوان چای که با دو حبه قند یا یک عدد بیسکوییت یا یک عدد خرما میل میشود .

شام : سالاد به هر میزان که میل دارید " هر چه بیشتر بهتر " و یک کف دست نان " اگر لواش یا تافتون بود ، دو کف دست " به همراه یک قطعه کوچک به اندازه دو انگشت کامل مرغ یا ماهی یا گوشت 5487.
نکته ها مطالعه شود .

سه شنبه :

بعد از بیدار شدن 5487ناشتا : دو لیوان آب هر چی گرمتر باشه بهتره ، به همراه دو قاشق آبلیمو میل
می کنید ." هر لیوان یه قاشق "

صبحانه : یک کف دست نان " اگر لواش یا تافتون بود ، دو کف دست " به همراه یک قاشق مربا یا عسل به همراه یک قوطی کبریک به همان اندازه و پهنا 5487پنیر و یک استکان چای شیرینی که با یک قاشق شکر شیرین شده باشد .

یک ساعت بعد از صبحانه : یک لیوان شیر .

ساعت ده صبح : یک عدد میوه به همراه یک لیوان چای که با دو حبه قند یا یک عدد بیسکوییت یا یک عدد خرما میل میشود .

قبل از ناهار: دو لیوان آب به همراه یک عدد میوه .

ناهار : سالاد به هر میزان که میل دارید " هر چه بیشتر بهتر " به همراه یک کفگیر و نیم برنج معادل هشت قاشق ، به همراه یک قطعه گوشت مرغ یا ماهی یا یک سیخ کوبیده یا برگ . نکته ها مطالعه شود .

دو ساعت بعد از ناهار: دو لیوان آب .

عصرانه : یک عدد میوه به همراه یک لیوان چای که با دو حبه قند یا یک عدد بیسکوییت یا یک عدد خرما میل میشود .

شام : سالاد به هر میزان که میل دارید " هر چه بیشتر بهتر " نصف پیتزا یا سه سیخ جگر به همراه یک نان ساندویچی . نکته ها مطالعه شود .

چهارشنبه :

بعد از بیدار شدن 5487ناشتا : دو لیوان آب هر چی گرمتر باشه بهتره ، به همراه دو قاشق آبلیمو میل
می کنید ." هر لیوان یه قاشق "

صبحانه : یک کف دست نان " اگر لواش یا تافتون بود ، دو کف دست " به همراه یک قاشق مربا یا عسل به همراه یک قوطی کبریک به همان اندازه و پهنا 5487پنیر و یک استکان چای شیرینی که با یک قاشق شکر شیرین شده باشد .

یک ساعت بعد از صبحانه:  5487یک لیوان شیر .

ساعت ده صبح :یک عدد میوه به همراه یک لیوان چای که با دو حبه قند یا یک عدد بیسکوییت یا یک عدد خرما میل میشود .

قبل از ناهار:دو لیوان آب به همراه یک عدد میوه .

ناهار : سالاد به هر میزان که میل دارید " هر چه بیشتر بهتر " به همراه یک کف دست نان " اگر لواش یا تافتون بود ، دو کف دست " به همراه 5487 سه چهارم سیخ برگ یا کوبیده یا دو عدد تخم مرغ . نکته ها مطالعه شود .

دو ساعت بعد از ناهار : دو لیوان آب .

عصرانه : یک عدد میوه به همراه یک لیوان چای که با دو حبه قند یا یک عدد بیسکوییت یا یک عدد خرما میل میشود .

شام : سالاد به هر میزان که میل دارید " هر چه بیشتر بهتر " به همراه یک لیوان لوبیا پخته یا یک لیوان سوپ. نکته ها مطالعه شود .

پنج شنبه :

بعد از بیدار شدن 5487ناشتا: دو لیوان آب هر چی گرمتر باشه بهتره ، به همراه دو قاشق آبلیمو میل
می کنید ." هر لیوان یه قاشق "

صبحانه : یک کف دست نان " اگر لواش یا تافتون بود ، دو کف دست " به همراه یک قاشق مربا یا عسل به همراه یک قوطی کبریک به همان اندازه و پهنا 5487پنیر و یک استکان چای شیرینی که با یک قاشق شکر شیرین شده باشد .

یک ساعت بعد از صبحانه : یک لیوان شیر .

ساعت ده صبح : یک عدد میوه به همراه یک لیوان چای که با دو حبه قند یا یک عدد بیسکوییت یا یک عدد خرما میل میشود .

قبل از ناهار: دو لیوان آب به همراه یک عدد میوه .

ناهار : سالاد به هر میزان که میل دارید " هر چه بیشتر بهتر " به همراه یک و نیم کفگیر برنج معادل هشت قاشق، به همراه یک قطعه متوسط مرغ یا یک کفگیر و نیم عدس پلو یا لوبیا پلو . نکته ها مطالعه شود .

دو ساعت بعد از ناهار : دو لیوان آب .

عصرانه : یک عدد میوه به همراه یک لیوان چای که با دو حبه قند یا یک عدد بیسکوییت یا یک عدد خرما میل میشود .

شام : سالاد به هر میزان که میل دارید " هر چه بیشتر بهتر " و یک کف دست نان " اگر لواش یا تافتون بود ، دو کف دست " به همراه یک لیوان عدس پخته یا یک لیوان شیر به همراه دو عدد نان سوخاری.
 5487 نکته ها مطالعه شود .

جمعه:

بعد از بیدار شدن 5487ناشتا : دو لیوان آب هر چی گرمتر باشه بهتره ، به همراه دو قاشق آبلیمو میل
می کنید ." هر لیوان یه قاشق "

صبحانه : یک کف دست نان " اگر لواش یا تافتون بود ، دو کف دست " به همراه یک قاشق مربا یا عسل به همراه یک قوطی کبریک به همان اندازه و پهنا 5487پنیر و یک استکان چای شیرینی که با یک قاشق شکر شیرین شده باشد .

یک ساعت بعد از صبحانه:  5487یک لیوان شیر .

ساعت ده صبح : یک عدد میوه به همراه یک لیوان چای که با دو حبه قند یا یک عدد بیسکوییت یا یک عدد خرما میل میشود .

قبل از ناهار: دو لیوان آب به همراه یک عدد میوه .

ناهار : سالاد به هر میزان که میل دارید " هر چه بیشتر بهتر " به همراه یک کف دست نان " اگر لواش یا تافتون بود ، دو کف دست " به همراه یک قطعه متوسط مرغ یا ماهی یا گوشت . نکته ها مطالعه شود .

دو ساعت بعد از ناهار : دو لیوان آب .

عصرانه : یک عدد میوه به همراه یک لیوان چای که با دو حبه قند یا یک عدد بیسکوییت یا یک عدد خرما میل میشود .

شام : سالاد به هر میزان که میل دارید " هر چه بیشتر بهتر " و یک کف دست نان " سه عدد سیب زمینی متوسط پخته 5487 . نکته ها مطالعه شود .

نکته ها:

نکته های مهمی که نود درصد رژیم شما رو در بر می گیره .

۱. با توجه به این رژیم شما روزانه ۸ لیوان آب میل می کنید .

۲. سالاد و غذای نامبرده در رژیم رو ۲۰ تا ۲۵ بار می جوید و بعد قورت میدید .

۳. وزن کردن فقط هر دو هفته یکبار !!

۴. بعد از هر وعده غذا مسواک اجباری .

۵. وعده ها رو در ظروف کوچک مثل پیش دستی میل کنید و حدالامکان با چنگال .

۶. تا نیم ساعت بعد از غذا خوابیدن و نشستن ممنوع !

۷. به محض احساس دفع سریعاْ اجابت کنید .

۸. پیاز حتماْ همراه سالاد مصرف شود .

۹. به جای شیر ذکر شده در رژیم می توانید از یک لیوان ماست یا معادل آن دوغ استفاده کنید .

۱۰. جا به جایی وعده های غذا مانعی ندارد . ولی از تکرار همان غذا خودداری کنید.

۱۱. روی سالاد می توانید از آب لیمو یا سرکه و یک قاشق روغن زیتون 5487استفاده کنید ولی از مایونز خودداری کنید .

۱۲. می توانید به جای کوفته و دلمه و کوکو از یک قطعه گوشت استفاده کنید .

۱۳. سهمیه شما روزانه ۷ عدد قند می باشد .

۱۴. 5487 به جای سیب زمینی می توانید از لبو استفاده کنید .

۱۵. لطفاْ وعده ها را حذف نکنید.

۱۶. غذاها را نچشید یا بعد از چشیدن قورت ندهید .

۱۷. اگر خورشت جزو غذاهاست از گوشت آن استفاده کنید .

ورزش در این رژیم :

شما می تونید ورزش نکنید ! بله درست خوندید ، این رژیم بدون ورزش هم جواب میده . ولی با ورزش بیشتر جواب میده .

اگر وقت دارید روزانه یک ساعت پیاده روی کنید .

اگر وقت ندارید در منزل با کفش روزانه ۵ دقیقه به ۵ دقیقه پیاده روی کنید .

ورزش اجباری :

شکم رو داخل میدید مانند زمانی که می خواهید شلوار تنگ رو ببندید و هفت دقیقه راه می رید یا ظرف می شورید . یا هر کاری !! 5487فقط شکم رو داخل بدید . روزانه سه بار و هر بار هفت دقیقه .

در ضمن به این لینک ورزش در خانه 5487 هم سری بزنید که ضرر نمی کنید .

غذاهای آزاد :

هویج ، خیار ، گوجه فرنگی، 5487قارچ 5487، 5487کلم، گل کلم ، 5487کاهو ، شلغم ، سبزی خوردن و انواع سبزیجات آزاد است ! تا می توانید هویج بخورید.

غذاهای ممنوع :

بستنی ، کره ، پفک ، چیپس و تنقلات و آجیل و 5487هر چیزی که خودتون می دونید کالری بالا داره .

مهم ترین نکته :

در این رژیم شما هر هفته یک کیلو باید وزن 5487کم کنید که در هفته های اول تا چهار کیلو هم کم میشه  5487، وقتی به نصف اضافه وزنتون رسیدید ، یک و نیم کفگیر برنج به یک کفگیر ، تعداد دلمه ها و کوکوها یک عدد ، 5487 سه عدد سیب زمینی به دو عدد ، پنیر به نصف قوطی کبریت تغییر خواهد کرد .

به سوالها روزانه جواب خواهم داد 5487و خوشحال میشم همراهتون باشم در این رژیم و به تک تک مشکلاتتون پاسخ بدم .

سوالات متدوال :

۱. آیا می توانیم به هر اندازه هویج بخوریم ؟ بله شما حتی روزانه می توانید دهها کیلو هویج بخورید ، هویج معده را پر و احساس سیری به آدم میدهد و جزو غذای آزاد این رژیم است .

۲. آیا می توان به عنوان یک واحد میوه از موز استفاده کرد ؟ با توجه به کالری بالای موز که دو تا سه برابر یک سیب کالری دارید . نصف موز را در یک میان وعده و نصف دیگر را در میان وعده بعد استفاده کنید .

۳. فاصله بین میان وعده تا صبحانه چه قدر است ؟ یک تا دو ساعت .

۴. آیا می توان به جای برنج از نان استفاده کرد ؟ سعی کنید برنج را از رژیم خود حذف نکنید ، چون هم ریزش مو می گیرید و هم کمبود کلسیم ! در صورت دلخواه مقدار برنج را با یکی از وعده های نانی عوض کنید .

۵. آیا می توان غذاهای آزاد را همیشه خورد ؟ به هر مقدار و هر اندازه که میخواهید از غذاهای آزاد میل کنید.

۶. آیا می توان همیشه چای تلخ نوشید ؟ 5487 چای تلخ کالری صفر دارد ! هر وقت و هر زمان آزاد است در صورتی که به سهمیه قند خود قایمکی اضافه نکنید .




.: Weblog Themes By MihanSkin :.

درباره وبلاگ

امیدوارم لحظات خوشی در وبلاگم داشته باشید.این وبلاگ آماده تبادل لینک با شماست.در صورت تمایل وبلاگم را با نام "" گالری عکس عروس،لباس عروس،ارایش عروس و 18+"" لینک کنید.بعد به من خبر بدید تا شما را لینک کنم.خاتون
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :
امکانات وب